završni rad
INOVACIJE U POSLOVANJU TURISTIČKIH POSREDNIKA

Marija Šimunović (2016)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovINOVACIJE U POSLOVANJU TURISTIČKIH POSREDNIKA
AutorMarija Šimunović
Voditelj/MentorMili Razović (mentor)
Sažetak rada
Tema završnog rada su inovacije u poslovanju turističkih posrednika, a za posrednike u turizmu može se reći da imaju ulogu koordinatora i realizatora interesa pružatelja i korisnika turističkih proizvoda i usluga. Temeljna preokupacija je stvaranje konkurentske prednosti na tržištu što više nije moguće postići samo nižim cijenama, njihovom kvalitetom ili paletom izbora, već prvenstveno brzinom uvođenja novih i superiornijih proizvoda na tržištu. Razvoj tehnologije ključan je za inovacije unutar turističkog sustava jer će osigurati primjerene pretpostavke poput kreiranja prihvatljivog softvera i umrežavanja koje će poboljšati komunikaciju s partnerima i klijentima. Praćenje trendova i primjena inovacija postaju dio filozofije poslovanja. U radu se analiziraju različiti inovativni procesi u turističkim poduzećima. Ključne riječi: Inovacije, turistički posrednici, tehnologije, sustavi.
Ključne riječiInovacije turistički posrednici tehnologije sustavi
Naslov na drugom jeziku (engleski)INNOVATION IN BUSINESS TOURISM INTERMEDIARIES
Povjerenstvo za obranuAna Udovičić (predsjednik povjerenstva)
Anita Grubišić (član povjerenstva)
Mili Razović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment
SmjerTuristički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-20
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The theme of the final work of innovation in business tourism intermediaries, and intermediaries in the tourism industry can be said to play the role of coordinators and implementers of the interests of providers and users of tourism products and services. The basic concern is to create a competitive advantage in the market which is not possible only with a lower price, their quality and range of choice, but rather the speed of introduction of new and superior products to market. The development of technology is a key innovation within the tourism system as it will ensure adequate assumptions such as the creation of acceptable software and networking that will improve communications with partners and customers. Monitoring trends and application of innovation are becoming part of business philosophy. This paper analyzes the various innovative, processes .
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Innovation travel agents technology systems
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:028022
PohranioNives Paškov Milošević