završni rad
Zaštita privatnih trgovačkih maraka

Katica Marčić (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Uprava
Podaci o radu
NaslovZaštita privatnih trgovačkih maraka
AutorKatica Marčić
Voditelj/MentorDragan Zlatović (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu autorica razmatra teoretski okvir privatnih trgovačkih maraka u suvremenim tržišnim uvjetima, s naglaskom na pravnu zaštitu takvih znakova razlikovanja ovisno o tome jesu li registrirani ili ne. Privatne marke su marke u portfelju trgovaca koji angažiraju proizvođače za proizvodnju proizvoda kojima će marka biti dodijeljena, pa se često nazivaju trgovačkim markama. Kao žig može se zaštititi svaki znak koji se može grafički prikazati, osobito riječi, uključujući osobna imena, crteže, slova, brojke, oblike proizvoda ili njihova pakiranja, trodimenzijske oblike, boje, kao i kombinacije svih naprijed navedenih znakova, pod uvjetom da su prikladni za razlikovanje proizvoda ili usluga jednoga poduzetnika od proizvoda ili usluga drugoga poduzetnika.
Ključne riječiprivatne marke žig trgovac znakovi razlikovanja
Naslov na drugom jeziku (engleski)LEGAL PROTECTION OF PRIVATE COMMERCIAL LABELS
Povjerenstvo za obranuIvan Malenica
Vesna Jurin Bakotić
Dragan Zlatović
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineUprava
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pravo
Trgovačko pravo i pravo društava
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaUpravni studij
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea)javne uprave
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.admin.publ.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-06-17
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In this paper the author considers the theoretical framework of private commercial labels in the contemporary market, focusing on legal protection of these trade signs depending on whether they are registered or not. Private labels are marks owned by retailers who engage manufacturers to make products to which will become brands, so they are often referred to as commercial labels.A trade mark may consist of any signs capable of being represented graphically, particularly words, including personal names, designs, letters, numerals, the shape of goods or of their packaging, provided that such signs are capable of distinguishing the goods or services of one undertaking from those of other undertakings.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)private label trademark retailer distinguishing signs
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:373912
PohranioNives Paškov Milošević