Jurić, K. (2015). Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975
Jurić, Kristina. "Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975
Jurić, Kristina. "Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975
Jurić, K. (2015). 'Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975
Jurić K. Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975
K. Jurić, "Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975