prikaz prve stranice dokumenta Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije

Mikulić, Luka
Veleučilište u Šibeniku
Promet

Citirajte ovaj rad

Mikulić, L. (2015). Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526

Mikulić, Luka. "Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526

Mikulić, Luka. "Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526

Mikulić, L. (2015). 'Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 27.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526

Mikulić L. Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 27.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526

L. Mikulić, "Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.