specijalistički diplomski stručni
Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu

Barbara Ćaleta (2014)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Ćaleta, B. (2014). Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, Barbara. "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, Barbara. "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, B. (2014). 'Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta B. Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2014 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

B. Ćaleta, "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870