Ćaleta, B. (2014). Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870
Ćaleta, Barbara. "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870
Ćaleta, Barbara. "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870
Ćaleta, B. (2014). 'Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870
Ćaleta B. Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2014 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870
B. Ćaleta, "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870