prikaz prve stranice dokumenta Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu

Ćaleta, Barbara (2014)
Polytechnic of Sibenik
Management

Cite this document

Ćaleta, B. (2014). Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, Barbara. "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, Barbara. "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, B. (2014). 'Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 09 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta B. Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2014 [cited 2020 July 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

B. Ćaleta, "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Islandora Bookmark - Please login to use this feature