Soldo, S. (2020). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo, S. (2020). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo S. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2020 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
S. Soldo, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824