prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA

Soldo, Silvija
Šibenik University of Applied Sciences
Management

Cite this document

Soldo, S. (2020). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo, S. (2020). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 16 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo S. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2020 [cited 2024 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

S. Soldo, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Please login to the repository to save this object to your list.