prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA

Soldo, Silvija
Polytechnic of Sibenik
Management

Cite this document

Soldo, S. (2020). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo, S. (2020). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 20 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo S. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2020 [cited 2020 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

S. Soldo, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Islandora Bookmark - Please login to use this feature