Soldo, S. (2020). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo, S. (2020). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 19 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
Soldo S. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2020 [cited 2024 December 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824
S. Soldo, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824