specijalistički diplomski stručni
Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti

Patricia Taljčuki (2018)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Taljčuki, P. (2018). Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388

Taljčuki, Patricia. "Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388

Taljčuki, Patricia. "Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388

Taljčuki, P. (2018). 'Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 26.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388

Taljčuki P. Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 26.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388

P. Taljčuki, "Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388