Taljčuki, P. (2018). Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388
Taljčuki, Patricia. "Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388
Taljčuki, Patricia. "Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388
Taljčuki, P. (2018). 'Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388
Taljčuki P. Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388
P. Taljčuki, "Zaštita robne marke - pravni, marketinški i praktični aspekti", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:420388