Šarić, A. (2018). Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0 (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362
Šarić, Andrijana. "Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362
Šarić, Andrijana. "Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362
Šarić, A. (2018). 'Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362
Šarić A. Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0 [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362
A. Šarić, "Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362