prikaz prve stranice dokumenta ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA

Strika, Tamara
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment

Citirajte ovaj rad

Strika, T. (2018). ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika, Tamara. "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika, Tamara. "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika, T. (2018). 'ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 29.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika T. ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 29.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

T. Strika, "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.