Strika, T. (2018). ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945
Strika, Tamara. "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945
Strika, Tamara. "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945
Strika, T. (2018). 'ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945
Strika T. ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945
T. Strika, "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945