Strika, T. (2018). ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945
Strika, Tamara. "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945
Strika, Tamara. "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945
Strika, T. (2018). 'ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945
Strika T. ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2018 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945
T. Strika, "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945