Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA

Tamara Strika (2018)
Polytechnic of Sibenik
Management
Cite this document

Strika, T. (2018). ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika, Tamara. "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika, Tamara. "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika, T. (2018). 'ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 04 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika T. ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2018 [cited 2020 April 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

T. Strika, "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Islandora Bookmark - Please login to use this feature