specijalistički diplomski stručni
KOMUNIKACIJA S POTROŠAČIMA KROZ UNAPREĐENJE PRODAJE NA PRIMJERU PODUZEĆA LEDO D.D.

Branka Rak (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovKOMUNIKACIJA S POTROŠAČIMA KROZ UNAPREĐENJE PRODAJE NA PRIMJERU PODUZEĆA LEDO D.D.
AutorBranka Rak
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
U radu je obrađena marketinška komunikacija s naglaskom na unapređenje prodaje. S obzirom na važnost marketinške komunikacije za uspjeh poduzeća u radu se analizira marketinška komunikacija poduzeća Ledo d.d., s posebnim osvrtom na unapređenje prodaje kao jednog od elemenata marketinške komunikacije. Govoreći o Ledu d.d. u kontekstu teme unapređivanja prodaje kroz komunikaciju s potrošačima, može se reći da Ledo izvrsno postiže ciljeve istog, što se može sagledati u brojnim marketinškim kampanjama, u koje su nerijetko uključeni i potrošači, na što se oni odazivaju u velikom broju, a sve to utječe na unapređenje prodaje.
Ključne riječisladoled komunikacija unapređenje prodaje
Naslov na drugom jeziku (engleski)COMMUNICATION WITH CONSUMERS THROUGH SALES PROMOTION IN THE CASE OF COMPANY LEDO D.D.
Povjerenstvo za obranuMili Razović
Gina Lugović
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-28
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The work deals with marketing communication with emphasis on sales promotion. The work analyzes marketing communications of company Ledo dd, with a special focus on sales promotion as one of the elements of marketing communications given the importance of marketing communications for the success of companies. Speaking of Ledo dd in the context of the topic of improving sales through communication with consumers, it can be said that Ledo perfectly achieves the goals of the same, as can be seen in a number of marketing campaigns, which are often involved consumers, to which they respond in large numbers, and all of this affects the sales promotion.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)ice cream communications sales promotion
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:986244
PohranioNives Paškov Milošević