specijalistički diplomski stručni
INOVACIJE I INOVATIVNI PROIZVODI I USLUGE - APPLE, CLUB MED, GOOGLE, MOTOROLA

Ana Marić (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovINOVACIJE I INOVATIVNI PROIZVODI I USLUGE - APPLE, CLUB MED, GOOGLE, MOTOROLA
AutorAna Marić
Voditelj/MentorIvana Žilić (mentor)
Sažetak rada
Inovacije su stalno potebne kako bi opstali na ovom konkurentskom tržištu. Najbolji brendovi to znaju stoga uvijek rade na inoviranju postojećih i stvaranju novih proizvoda, te potvrđivanju zbog čega su postali svjetski brendovi. Predstaviti proizvod na način da ljudi misle kako ga moraju kupiti i imati je umijeće koje znaju samo najbolji. Spojiti nespojive stvari na način da rade izvrsno je talent koji karakterizira najbolje inovatore. Kompanije koje žele ostati na vrhu moraju pratiti promjene koje se događaju i ne smiju si dopustiti da zaostaju za konkurencijom. Biti brend je težak proces koji zahtijeva konstantno usavršavanje i težnju za izvrsnošću. U tome svemu veliku ulogu imaju ljudi koji su često i glavni pokretač kompanije.
Ključne riječiinovacije brend talent ljudi
Naslov na drugom jeziku (engleski)INNOVATIONS AND INNOVATIVE PRODUCTS AND SERVICES - APPLE, CLUB MED, GOOGLE, MOTOROLA
Povjerenstvo za obranuDivna Goleš
Ana Perišić
Ivana Žilić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-06-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Innovations are constantly necessary in order to survive on this competitive market. Best brands know that so they always work on innovating existing and creating new products as well as confirming why they’ve become world brands. Introducing products in a way that people think that they must buy it and have it is a skill only the best have. Combine incompatible things in a way that they work excellent is a talent that characterize best innovators. Companies in order to stay on top must observe changes that happen and must not allow themselves to fall behind the competition. Being brand is a difficult process which requires constant improvement and tendency to excellence. Big part of that have people which are often the main engine of company.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)innovations brand talent people
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:424795
PohranioNives Paškov Milošević