prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA

Mataga, Monika
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Citirajte ovaj rad

Mataga, M. (2017). UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197

Mataga, Monika. "UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197

Mataga, Monika. "UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197

Mataga, M. (2017). 'UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 31.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197

Mataga M. UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2017 [pristupljeno 31.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197

M. Mataga, "UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.