Mataga, M. (2017). UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197
Mataga, Monika. "UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197
Mataga, Monika. "UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197
Mataga, M. (2017). 'UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197
Mataga M. UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2017 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197
M. Mataga, "UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197