završni rad
UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA

Monika Mataga (2017)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Mataga, M. (2017). UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197

Mataga, Monika. "UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197

Mataga, Monika. "UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197

Mataga, M. (2017). 'UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197

Mataga M. UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2017 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197

M. Mataga, "UTJECAJ VELIČINE I POZICIJE BANNERA NA KONVERZIJU KORISNIKA", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:255197