specijalistički diplomski stručni
Razvoj ruralnog turzma temeljen na brandu Nacionalnog parka Krka

Mirna Jovanović (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovRazvoj ruralnog turzma temeljen na brandu Nacionalnog parka Krka
AutorMirna Jovanović
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Rad se bavi sve popularnijim i traženijim oblikom turizma, a to je ruralni turizam. Današnji ubrzan i stresan način života je pogodovao da ljudi sve više za odmor traže destinacije koje će im pružiti bijeg od svakodnevnice i mir, a ruralni prostor je idealan za to. Ruralno područje oko Nacionalnog parka Krka je nedovoljno iskorišteno s obzirom na to da je posjećenost samog parka svake godine sve veća. Temeljni problem su smještajni kapaciteti kojih ima nedovoljno na tom prostoru. Potrebno je ulagati u seoska domaćinstva kako bi se posjetitelji mogli zadržati nekoliko dana na toj lokaciji, a time bi se doprinijelo oživljavanju i razvitku lokalnog područja. Potrebno je brandiranje i stvaranje jedinstvene ponude koja će privući sve veći broj posjetitelja, ali na način da se ne ugrožava održivost područja.
Ključne riječiruralni turizam ruralno područje seosko domaćinstvo brand brandiranje
Naslov na drugom jeziku (engleski)DEVELOPMENT OF RURAL TOURISM BASED ON THE BRAND OF KRKA NATIONAL PARK
Povjerenstvo za obranuDivna Goleš
Ivica Poljičak
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-11-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The paper deals with the increasingly popular and sought after form of tourism, which is the rural tourism. Today’s rapid and stressful way of life has made it easier for people all overlooking for vacation destinations that will allow them to escape from everyday life and peace, and the rural area is ideal for this. The rural area around Krka National Park is insufficiently utilized even due to the fact that the visits to the park itself are increasing each year. The fundamental problem is the lack of accommodation facilities in this area. It is necessary to invest in rural households to enable visitors to stay a few days at the site, and thus to contribute to the revival and development of the local area. It is necessary to create a unique branding and offers that will attract an increasing number of visitors, but in a way that does not jeopardize the viability of the area.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Napomenarural tourism; rural destination; rural household; brand; branding
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:051853
PohranioNives Paškov Milošević