prikaz prve stranice dokumenta ULOGA BRENDA NA KONKURENTSKU PREDNOST PREHRAMBENIH PROIZVODA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ULOGA BRENDA NA KONKURENTSKU PREDNOST PREHRAMBENIH PROIZVODA

Brnić, Ivan
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Citirajte ovaj rad

Brnić, I. (2017). ULOGA BRENDA NA KONKURENTSKU PREDNOST PREHRAMBENIH PROIZVODA (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:017313

Brnić, Ivan. "ULOGA BRENDA NA KONKURENTSKU PREDNOST PREHRAMBENIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:017313

Brnić, Ivan. "ULOGA BRENDA NA KONKURENTSKU PREDNOST PREHRAMBENIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:017313

Brnić, I. (2017). 'ULOGA BRENDA NA KONKURENTSKU PREDNOST PREHRAMBENIH PROIZVODA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:017313

Brnić I. ULOGA BRENDA NA KONKURENTSKU PREDNOST PREHRAMBENIH PROIZVODA [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2017 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:017313

I. Brnić, "ULOGA BRENDA NA KONKURENTSKU PREDNOST PREHRAMBENIH PROIZVODA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:017313

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.