Rončević, K. (2017). VAŽNOST PROUČAVANJA PONAŠANJA POTROŠAČA U MARKETINGU (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:072096
Rončević, Klara. "VAŽNOST PROUČAVANJA PONAŠANJA POTROŠAČA U MARKETINGU." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:072096
Rončević, Klara. "VAŽNOST PROUČAVANJA PONAŠANJA POTROŠAČA U MARKETINGU." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:072096
Rončević, K. (2017). 'VAŽNOST PROUČAVANJA PONAŠANJA POTROŠAČA U MARKETINGU', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:072096
Rončević K. VAŽNOST PROUČAVANJA PONAŠANJA POTROŠAČA U MARKETINGU [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2017 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:072096
K. Rončević, "VAŽNOST PROUČAVANJA PONAŠANJA POTROŠAČA U MARKETINGU", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:072096