specijalistički diplomski stručni
INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN

Maja Peran (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovINOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN
AutorMaja Peran
Voditelj/MentorIvana Žilić (mentor)
Sažetak rada
Inovacija je uspješno korištenje novih ideja, odnosno preoblikovanje tih ideja kako bi postigle uspjeh na tržištu. Brend stvara trajan identitet i potiče osjećaj korisnosti i povjerenja. Inoviranje brenda osigurava korisnicima da ponudu dožive na drugačiji, za njih poseban način. Dubai je pravi primjer inoviranja brenda i postizanja uspjeha. Grad koji je stvoren iz pustinje danas je jedna od najpoznatijih destinacija sa mnogim modernim građevinama od kojih su najpoznatije Burj Khalifa koja je ujedno i najviša zgrada na svijetu, zatim hotel Burj al-Arab koji je svojim dizajnom i luksuznom uređenosti jedan od najpoznatijih hotela na svijetu. Sa planiranim projektima za budućnost, popularnost ovog grada će i dalje rasti, kako u turističkom, tako i u poslovnom smislu.
Ključne riječiinovacija brend dizajn arhitektura top destinacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)INNOVATIVE BRAND MANAGEMENT WITH FOCU ON TOURISM, ARCHITECTURE AND DESIGN
Povjerenstvo za obranuDivna Goleš
Ana Perišić
Ivana Žilić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-06-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Innovation is successful use of new ideas and transform these ideas to the success. The brand creates a lasting identity and gives a sense of the trust. Innovating brand provides costumers offer a different experience for them. Dubai is a true example of innovation and brand to achieve success. The city, who was created out of the desert, today is one of the most popular destionation, with many modern buildings, most famous the Burj Khalifa, which is also the tallest building in the world, then the hotel Burj al-Arab, with his desing and luxurious interior become one of the most popular hotel in the world. With project planned for the future, the popularity of the city will continue to grow, both in tourism and in the business terms.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)innovation brand design architecture top destination
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
PohranioNives Paškov Milošević