Peran, M. (2015). INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran, Maja. "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran, Maja. "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran, M. (2015). 'INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 15.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran M. INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 15.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
M. Peran, "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910