master's thesis
INNOVATIVE BRAND MANAGEMENT WITH FOCU ON TOURISM, ARCHITECTURE AND DESIGN

Maja Peran (2015)
Polytechnic of Sibenik
Management
Cite this document...

Peran, M. (2015). INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910

Peran, Maja. "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910

Peran, Maja. "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910

Peran, M. (2015). 'INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 21 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910

Peran M. INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2015 [cited 2019 February 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910

M. Peran, "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910