Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
INNOVATIVE BRAND MANAGEMENT WITH FOCU ON TOURISM, ARCHITECTURE AND DESIGN

Maja Peran (2015)
Polytechnic of Sibenik
Management
Cite this document

Peran, M. (2015). INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910

Peran, Maja. "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910

Peran, Maja. "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910

Peran, M. (2015). 'INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 15 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910

Peran M. INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2015 [cited 2019 October 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910

M. Peran, "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910