Peran, M. (2015). INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN (Master's thesis). Šibenik: Polytechnic of Sibenik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran, Maja. "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran, Maja. "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran, M. (2015). 'INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 09 June 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
Peran M. INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2015 [cited 2023 June 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910
M. Peran, "INOVATIVNO UPRAVLJANJE BRENDOVIMA S NAGLASKOM NA TURIZAM, ARHITEKTURU I DIZAJN", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:770910