specijalistički diplomski stručni
Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris

Kristina Jurić (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Jurić, K. (2015). Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975

Jurić, Kristina. "Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975

Jurić, Kristina. "Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975

Jurić, K. (2015). 'Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 21.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975

Jurić K. Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 21.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975

K. Jurić, "Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975