specijalistički diplomski stručni
Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris

Kristina Jurić (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovBranding i inovacije na primjeru D hotel Maris
AutorKristina Jurić
Voditelj/MentorMili Razović (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada je Branding i inovacije na primjeru D Hotel Marisa. U radu je objašnjena važnost inoviranja turističke ponude te je pobliže pojašnjen razvitak Dogus Grupe, način upravljanja, briga o zaposlenicima te nove ideje i investicije kojima je Dogus Grupa napravila iskorak u Turskoj. Također je u radu prikazana kompletna ponuda ovoga hotela te razne zanimljivosti kao što su dizajn hotela i materijali od kojih su razni predmeti napravljeni posebno za ovaj hotel kako bi svojim gostima pruštio vrhunski luksuz i nezaboravan odmor.
Ključne riječiD Hotel Maris Dogus Grupa Dogus Tourism grupa brendiranje inovacije
Naslov na drugom jeziku (engleski)Branding and Innovation in The Case of D Hotel Maris
Povjerenstvo za obranuAna Udovičić
Ivana Kardum Goleš
Mili Razović
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-10-26
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The subject of this thesis is Branding and innovation in the case of D Hotel Maris. In this work I have explained the importance of innovating tourist offer and development of Dogus Group, management, care for employees and new ideas and investments which Dogus Group made a step forward in Turkey. Also explains the complete range of this hotel and a variety of attractions such as the design of the hotel and the materials from which the various items are made of, specifically for the hotel to provide its guests the ultimate luxury and an unforgettable experience of vacation.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)D Hotel Maris Dogus Grupa Dogus Tourism group branding innovations
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975
PohranioNives Paškov Milošević