specijalistički diplomski stručni
UTJECAJ EMOCIJA NA USPJEŠNOST MENADŽERA

Paola Nikpalj (2016)
Veleučilište u Šibeniku
Podaci o radu
NaslovUTJECAJ EMOCIJA NA USPJEŠNOST MENADŽERA
AutorPaola Nikpalj
Voditelj/MentorGina Lugović (mentor)
Sažetak rada
Emocije su jedan od najznačajnijih činitelja koji utječu na cjelokupno funkcioniranje menadžera i imaju važnu ulogu kako u privatnom, tako i u poslovnom životu menadžera. Posao menadžera spada među najizloženije stresu, toga je za menadžera važno voditi računa o svom emocionalnom stanju, točnije poticati pozitivne emocije, a kontrolirati negativne. Ukoliko se emocijama uspješno upravlja, mogu pospješiti racionalno razmišljanje, omogućiti ispravno donošenje odluka i usmjeriti menadžera na odgovarajuće ponašanje u odgovarajućoj situaciji. Emocionalno opismenjavanje i učenje o emocijama olakšavaju menadžeru obavljanje svakodnevnih zadataka menadžera, te time ujedno isključuju mogućnost odustajanja, neuspjeha i razvoja stresa.
Ključne riječimenadžer emocije emocionalna inteligencija
Naslov na drugom jeziku (engleski)THE IMPACT OF EMOTIONS ON THE MANAGER'S PERFORMANCE
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Emotions are one of the most important factors that affect the overall operation of managers and play an important role in both, the private and business life of managers . Management as profession is one of the most exposed to stress and it is important for managers to take care of their emotional state, specifically in encouraging positive emotions and control negative ones. If emotions are successfully managed, they can facilitate rational thinking, enable proper decision-making and help managers to act in appropriate behavior in an appropriate situations. With emotional literacy and learning about emotions manager facilitate everyday tasks and also exclude the possibility of giving up , failure and the development of stress .
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)manager emotions emotional intelligence
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:540184
PohranioNives Paškov Milošević