završni rad
IZRADA MARKETINŠKOG PLANA U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA NA PRIMJERU COSTA CROCIERE SPA

Marijan Skelin (2016)
Veleučilište u Šibeniku
Podaci o radu
NaslovIZRADA MARKETINŠKOG PLANA U SVRHU RAZVOJA NOVOG PROIZVODA NA PRIMJERU COSTA CROCIERE SPA
AutorMarijan Skelin
Voditelj/MentorJELENA ŠIŠARA (mentor)
Sažetak rada
U prvom dijelu rada predstavljaju se temelji marketinga na kojima se bazira izrada marketinškog plana. Objašnjen je postupak sastavljanja i koje bi dijelove kvalitetan marketinški plan, bilo koje razine, trebao sadržavati. Nakon toga dijelovi marketinškog plana su predstavljeni sa direktnim osvrtom na zadnji dio rada, sam marketinški plan pripremljen za poslovni poduhvat Costa Crociere, vodeće europske kruzing kompanije. Poduhvat je nazvan Italy's finest.
Ključne riječiMarketing plan Costa Italy's finest
Naslov na drugom jeziku (engleski)CREATION OF A MARKETING PLAN FOR A NEW PRODUCT BASED ON EXAMPLE OF COSTA CRUISES
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment
SmjerTuristički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-03-02
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
First part of the work presents marketing groundwork on which is based creation of marketing plan. Step by step process of compilation is explained, including which parts should be contained in a marketing plan, regardless of the level. Afterwards, parts of a marketing plan are presented with direct references to the final part of the work, marketing plan itself created for a business undertaking of Costa Cruises, leading European cruise company. That business undertaking is named Italy’s finest.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Marketing plan Costa Italy’s finest
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:089012
PohranioNives Paškov Milošević