završni rad
ELEMENTI MIX MARKETINGA - TAXI CAMMEO

Magdalena Pažanin (2017)
Veleučilište u Šibeniku
Podaci o radu
NaslovELEMENTI MIX MARKETINGA - TAXI CAMMEO
AutorMagdalena Pažanin
Voditelj/MentorJELENA ŠIŠARA (mentor)
Sažetak rada
Ovaj rad opisuje svrhu marketinga te elemente mix marketinga, s naglaskom na marketinški miks taxi Cammea. Cjeline marketinga obuhvaćene ovim radom su: bit marketinga, predmeti marketinga, dinamičnost marketinga, definicije marketinga, marketing kao koncepcija, marketing kao proces, marketing kao znanstvena disciplina, marketing plan, te marketinški miks: proizvod, cijena, promocija, prodaja i distribucija, na primjeni taxi Cammea. Potrebno je istaknuti da elementi miks marketinga ne mogu jedan bez drugog, te da bi jedno poduzeće/gospodarstvo moglo funkcionirati potrebna su sva četiri elementa. Osnovni cilj marketing miksa je stvaranje profita poduzeća, kao i zadovoljenje potreba potrošača.
Ključne riječimarketing proizvod cijena promocija distribucija
Naslov na drugom jeziku (engleski)ELEMENTS OF MARKETING MIX – TAXI CAMMEO
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPromet; smjerovi: Cestovni promet, Poštanski promet
SmjerCestovni promet
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka prometa
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.ing.traff.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper describes the purpose of marketing and elements of the marketing mix, with an emphasis on marketing mix taxi Cammeo. Whole marketing covered in this paper are: a bit of marketing, articles marketing, dynamic marketing, definitions, marketing as a concept, as a marketing process, marketing as a scientific discipline, marketing plan and marketing mix: product, price, promotion, sales and distribution, on application taxi Cammeo. It is particularly noted that the elements of marketing mix can not be without each other, and that one company / economy could function requires all four elements. The main objective of the marketing mix is making a profit companies, as well as meeting the needs of consumers.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing product price promotion distribution
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:228387
PohranioNives Paškov Milošević