specijalistički diplomski stručni
Unapređenje prodaje na primjeru Cinestara

Katarina Juras (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovUnapređenje prodaje na primjeru Cinestara
AutorKatarina Juras
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Svako poduzeće teži poboljšavanju i unapređivanju svih aspekata funkcioniranja poslovanja. Koliko je bitno da poduzeće pruža svojim potrošačima kvalitetan proizvod i uslugu, među sve jačom i rastućom konkurencijom, sve je važniji pristup i odnos prema potrošačima u vidu njihovog zadovoljstva. Poduzeća moraju činiti mnogo više od jednostavne opskrbe dobrim proizvodima i uslugama informirajući svoje potrošače o svim prednostima proizvoda koje kupuju i brižno ih usaditi u njihovu svijest. Kako bi to postigla, moraju se spretno služiti sredstvima masovne promidžbe a to su unapređenje prodaje, oglašavanje i odnosi s javnošću. Unapređenje prodaje predstavlja ključan element marketinga koji zahtjeva određivanje ciljeva koji služe izgradnji odnosa s potrošačima, odabir instrumenata te razvoj i primjenu programa za pospješivanje prodaje proizvoda i usluga. Poduzeća koja ulažu u marketing, prodaju i unapređivanje same prodaje, stvaraju pozitivan utisak na potrošača čime i samo poduzeće profitira.
Ključne riječiMarketing Unapređenje prodaje CineStar
Naslov na drugom jeziku (engleski)SALES PROMOTION IN THE CASE OF CINESTAR
Povjerenstvo za obranuDivna Goleš
Ivica Poljičak
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-11-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Every company aims at improving and promoting all aspects of business functioning. As much as providing their customers a quality product and servise is, among stronger and competitive companies, also important to have the right approach and attitude to customers in the form of their satisfaction. Enterprises need to do much more than simply supply good products and services informing its concumers about advantages of a product carefully and infill it in their consciousness. In order to achieve that goal, enterprises must skillfully use the means of mass advertising as sales promotion, advertising and public relations. Sales promotion is a core element of marketing that requires determining the goals that serve building relationships with consumers, the choice of instruments and the development and implementation of programs to promote sales of products and services. Enterprises that invest in marketing, sales and promotion of the sales, creates a positive impression on the consumer which also means more success and profitability to enterprises.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing CIneStar sales
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:251470
PohranioNives Paškov Milošević