završni rad
UGOVOR O ALOTMANU

Anita Žarković (2016)
Veleučilište u Šibeniku
Podaci o radu
NaslovUGOVOR O ALOTMANU
AutorAnita Žarković
Voditelj/MentorDragan Zlatović (mentor)
Sažetak rada
U uvjetima globalizacije tržišta i napredovanja tehnologije, poduzetnicima i njihovim partnerima potrebna je zaštita na pravnoj razini. Kako na ostalim, tako i na turističkom tržištu, postoje odnosi koji trebaju biti pravno regulirani. Najčešće se takvi odnosi reguliraju različitim ugovorima, normama i poslovnim običajima. Turističko tržište raznoliki je splet usluga koje čine cjelinu, ali je svaka odrađena na različiti način. Kako bi izbjegli nesporazume i eventualna kršenja pravnih normi, sudionici na turističkom tržištu često se pravno osiguraju putem različitih turističkih ugovora, ovisno o tome koja je njihova uloga na tržištu. Zbog toga je važno poznavati turističku djelatnost i odnose između sudionika tržišta, a posebice putničkih agencija, ugostitelja i samih gostiju, odnosno turista. Najpopularniji ugovor koji se koristi na turističkom tržištu kako bi se zaštitile sve strane je alotmanski ugovor koji je posebno i obrađen u ovom radu.
Ključne riječi: turistički ugovori ugovor o alotmanu ugostitelj putnička agencija
Naslov na drugom jeziku (engleski)ALLOTMENT CONTRACT
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pravo
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment
SmjerTuristički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-11-02
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In terms of market globalization and promotion of technology, entrepreneurs and their partners need protection at the legislative level. In the tourist market, there are legally regulated concerns. Various agreements, standards and business practices regulate these relations between parts in market. Variety of services, which work in different ways, make tourist. To avoid misunderstandings and possible violations of legal norms, the participants in the tourism market often legally secure through various tourism contracts, depending on their role in the market. It is important to know the tourism industry and the relationships between market participants, and especially travel agencies, caterers and guests themselves or tourists. The most popular contract in the tourism market in order to protect all sides is allotment contract that is special and treated in this paper.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)tourism contracts allotment contract caterer travel agency
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:901958
PohranioNives Paškov Milošević