specijalistički diplomski stručni
Analiza ponašanja potrošača na primjeru konobe vinoteke Pelegrini

Jelena Silov (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovAnaliza ponašanja potrošača na primjeru konobe vinoteke Pelegrini
AutorJelena Silov
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
U radu je obrađena tema ponašanja potrošača. S obzirom na ponašanje potrošača u današnje vrijeme gdje ključnu ulogu o proizvodu igraju obitelji, prijatelji, okruženje i mediji u radu se analiziralo poslovanje restorana Pelegrini, njegov način prodaje proizvoda i usluge. Kada govorimo o Pelegriniju možemo reći da je on sve osim samo još jednog uslužnog objekta na tržištu. Svojim radom i inovacijama postiže vrhunsku prodaju i konkurentnost na tržištu. Rad obuhvaća analizu potrošača i njihovo ponašanja u svezi odabiranja proizvoda, koji sve faktori utječu na njihovu odluku.
Ključne riječipotrošači restorani komunikacija prodaja
Naslov na drugom jeziku (engleski)ANALYSIS OF CONSUMER BEHAVIOUR IN THE CASE OF WINE BAR AND CELLAR „PELEGRINI“
Povjerenstvo za obranuDivna Goleš
Ivica Poljičak
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-11-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper deals with the consumer behaviour. With regard to consumer behaviour today where the key role of product is family, friends, environment and media, the paper analyzed the restaurant business Pellegrini, his way of selling products and services. When we talk about Pelegrini we can say that it is anything but just another service facility on the market. His hard work and innovation are resulting in superior sales and market competitiveness. The paper includes an analysis of consumers and their behaviour in relation to selection of products, and which are all the factors that influence their decision.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)consumers restaurants communications sales
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:219539
PohranioNives Paškov Milošević