specijalistički diplomski stručni
PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU

Darko Kafadar (2016)
Veleučilište u Šibeniku
Podaci o radu
NaslovPRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU
AutorDarko Kafadar
Voditelj/MentorAna Perišić (mentor)
Sažetak rada
Mjerenje zadovoljstva kvalitetom usluga jedna je od najvažnijih procesa u ugostiteljstvu. U ovome radu prikazana je primjena statističkih metoda u istraživanju zadovoljstva gostiju u caffe barovima na području plaže u Okrugu Gornjem. U radu su pomoću metoda deskriptivne statistike analizirana socio-demografska obilježja i učestalost dolazaka, te zadovoljstvo gostiju (osobljem, uređenjem, čistoćom i plažom). Istraživanje je pokazalo kako su gosti izuzetno zadovoljni ponudom. Nadalje, pomoću hi-kvadrat testa ispitano je postojanje statističke ovisnosti zadovoljstva gostiju i na njihovih socio-demografskih obilježja i učestalosti dolazaka. Iz provedenog istraživanja može se zaključiti kako u svim slučajevima zadovoljstvo (osobljem, uređenjem, plažom i čistoćom) te socio-demografska obilježja i učestalost dolazaka nisu statistički ovisni.
Ključne riječihi-kvadrat test zadovoljstvo gostiju socio-demografske karakteristike Okrug Gornji ankete
Naslov na drugom jeziku (engleski)Measuring service quality and customer satisfaction in the hospitality industry Anapplication of statistical methods
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Ekonomska matematika i statistika
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-28
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The monitoring process of customer satisfaction and service quality plays a key role in hospitality industry. This paper provides an application of statistical methods in measuring customers satisfaction in the beach area of Okrug Gornji. Socio-demographic characteristics, arrival frequency and customer satisfaction (with staff, landscaping, cleanliness and the beach) were analyzed by using methods of descriptive statistics. The research results reported high customer satisfaction. Moreover, by applying chi-square test, the existence of statistical dependence betweencustomer satisfaction and customers’ socio-demographic characteristics and visit frequency was tested. The results showed that socio-demographic characteristics and frequency of visits were not statistically dependent with customer satisfaction.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)chi-square test costumer satisfaction socio-demographic characteristics: Okrug Gornji survey
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666
PohranioNives Paškov Milošević