Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Measuring service quality and customer satisfaction in the hospitality industry Anapplication of statistical methods

Darko Kafadar (2016)
Polytechnic of Sibenik
Cite this document

Kafadar, D. (2016). PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666

Kafadar, Darko. "PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666

Kafadar, Darko. "PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666

Kafadar, D. (2016). 'PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 25 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666

Kafadar D. PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2016 [cited 2020 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666

D. Kafadar, "PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666

Islandora Bookmark - Please login to use this feature