master's thesis
Measuring service quality and customer satisfaction in the hospitality industry Anapplication of statistical methods

Darko Kafadar (2016)
Polytechnic of Sibenik
Cite this document...

Kafadar, D. (2016). PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666

Kafadar, Darko. "PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666

Kafadar, Darko. "PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666

Kafadar, D. (2016). 'PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 16 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666

Kafadar D. PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2016 [cited 2019 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666

D. Kafadar, "PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U MJERENJU ZADOVOLJSTVA KVALITETOM USLUGA U UGOSTITELJSTVU", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:194666