specijalistički diplomski stručni
DRUŠTVENE MREŽE KAO KANAL KOMUNIKACIJE U TURIZMU

Maja Blašković (2016)
Veleučilište u Šibeniku
Podaci o radu
NaslovDRUŠTVENE MREŽE KAO KANAL KOMUNIKACIJE U TURIZMU
AutorMaja Blašković
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Pojavom i razvojem društvenih mreža promijenili su se i uobičajeni poslovni modeli. Pomoću internetskih društveni mreža moguće je izravno komunicirati s klijentima, direktno nuditi proizvode i usluge, očekivati „feedback“, a pri tom se vrlo jeftino reklamirati. S obzirom da su društvene mreže jedan od najbitnijih marketing alata, svaka bi se kompanija trebala fokusirati na internet komunikaciju putem društvenih mreža s postojećim i potencijalnim klijentima. Da bi se kvalitetno komuniciralo putem interneta potrebno je znanje i vještine. Cilj ovog rada je prikazati korisnost novih oblika marketing komunikacija putem internetskih društvenih mreža te na koji način utječu na poslovanje turističkih kompanija.
Ključne riječidruštvene mreže komunikacija u turizmu marketing komunikacije
Naslov na drugom jeziku (engleski)SOCIAL MEDIA AS A CHANNEL COMMUNICATIONS IN TOURISM
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-27
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
With the advent and development of social networks the usual business models have also changed. Internet social networks facilitate direct communication with customers, offer of products and services, enable potential feedback and are at the same very cheap to advertise. Given that the social network is one of the most important marketing tools, each company should focus on internet communication via social networks with existing and potential customers . In order to be well communicated over the internet requires knowledge and skills. The aim of this paper is to show the usefulness of new forms of marketing communication through internet social networks and how it affects business travel companies.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)social networks communication in tourism marketing communications
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:966413
PohranioNives Paškov Milošević