master's thesis
SOCIAL MEDIA AS A CHANNEL COMMUNICATIONS IN TOURISM

Maja Blašković (2016)
Polytechnic of Sibenik
Cite this document...

Blašković, M. (2016). DRUŠTVENE MREŽE KAO KANAL KOMUNIKACIJE U TURIZMU (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:966413

Blašković, Maja. "DRUŠTVENE MREŽE KAO KANAL KOMUNIKACIJE U TURIZMU." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:966413

Blašković, Maja. "DRUŠTVENE MREŽE KAO KANAL KOMUNIKACIJE U TURIZMU." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:966413

Blašković, M. (2016). 'DRUŠTVENE MREŽE KAO KANAL KOMUNIKACIJE U TURIZMU', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 21 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:966413

Blašković M. DRUŠTVENE MREŽE KAO KANAL KOMUNIKACIJE U TURIZMU [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2016 [cited 2019 February 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:966413

M. Blašković, "DRUŠTVENE MREŽE KAO KANAL KOMUNIKACIJE U TURIZMU", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:966413