Veleučilište u Šibeniku Odjel studija menadžmenta i turizma
Citirajte ovaj rad
Granc, P. (2015). Analiza promocije malih obiteljskih hotela (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:006072
Granc, Patrik. "Analiza promocije malih obiteljskih hotela." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:006072
Granc, Patrik. "Analiza promocije malih obiteljskih hotela." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:006072
Granc, P. (2015). 'Analiza promocije malih obiteljskih hotela', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:006072
Granc P. Analiza promocije malih obiteljskih hotela [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:006072
P. Granc, "Analiza promocije malih obiteljskih hotela", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:006072