Mikulić, L. (2015). Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526
Mikulić, Luka. "Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526
Mikulić, Luka. "Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526
Mikulić, L. (2015). 'Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526
Mikulić L. Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526
L. Mikulić, "Marketinški miks na primjeru Ryanair aviokompanije", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:943526