Mikulandra, A. (2024). PRIMJENA I ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:445653
Mikulandra, Antonia. "PRIMJENA I ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:445653
Mikulandra, Antonia. "PRIMJENA I ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:445653
Mikulandra, A. (2024). 'PRIMJENA I ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:445653
Mikulandra A. PRIMJENA I ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:445653
A. Mikulandra, "PRIMJENA I ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:445653