prikaz prve stranice dokumenta Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost

Barišić, Ante
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Citirajte ovaj rad

Barišić, A. (2024). Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228

Barišić, Ante. "Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228

Barišić, Ante. "Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228

Barišić, A. (2024). 'Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228

Barišić A. Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2024 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228

A. Barišić, "Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.