Barišić, A. (2024). Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228
Barišić, Ante. "Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228
Barišić, Ante. "Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228
Barišić, A. (2024). 'Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228
Barišić A. Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2024 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228
A. Barišić, "Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228