Barišić, A. (2024). Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228
Barišić, Ante. "Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228
Barišić, Ante. "Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228
Barišić, A. (2024). 'Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228
Barišić A. Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228
A. Barišić, "Sinteza personalizacije i digitalnih inovacija u marketinškim strategijama: analiza utjecaja na kupčevu lojalnost", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:774228