Veleučilište u Šibeniku Odjel studija menadžmenta i turizma
Citirajte ovaj rad
Spajić, M. (2024). Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:069387
Spajić, Mirna. "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:069387
Spajić, Mirna. "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:069387
Spajić, M. (2024). 'Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:069387
Spajić M. Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2024 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:069387
M. Spajić, "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:069387