Vlaić, M. (2023). Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017
Vlaić, Marko. "Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017
Vlaić, Marko. "Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017
Vlaić, M. (2023). 'Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 18.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017
Vlaić M. Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2023 [pristupljeno 18.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017
M. Vlaić, "Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017