Vlaić, M. (2023). Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017
Vlaić, Marko. "Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017
Vlaić, Marko. "Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017
Vlaić, M. (2023). 'Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 16 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017
Vlaić M. Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2023 [cited 2024 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017
M. Vlaić, "Uloga recenzija kao oblika istraživanja tržišta na oblikovanje proizvoda i usluga", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:070017