završni rad
Marketinški miks na primjeru hotelskog naselja Solaris

Milan Štefanić (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovMarketinški miks na primjeru hotelskog naselja Solaris
AutorMilan Štefanić
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu cilj je opisati elemente marketinškog miksa na teorijski i praktični način, odnosno opisati proizvod, cijenu, promociju i distribuciju svaku posebno, te ih nakon toga objasniti na primjeru hotelskog naselja Solaris. Isto tako, važno je navesti važnosti konkurentne strategije te objaniti segmentaciju tržišta, te određivanje ciljnih skupina i pozicioniranje same destinacije. Također, bitno je općenito definirati marketinšku orijentaciju hotela, odnosno načine promocije ponuda i atraktivnosti, kako hotelskog naselja, tako i okolnih područja, ponajviše grada Šibenika.
Ključne riječimarketinški miks hotelsko naselje Solaris konkurentna strategija pozicioniranje destinacije Šibenik
Povjerenstvo za obranuJasmina Sladoljev
Ana Perišić
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment
SmjerTuristički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-10
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The main goal of this paper is to describe the elements of the marketing mix in the theoretical and practical way and to describe the product, price, promotion and distribution of specially way, and later them explain in example of the hotel resorts Solaris. Also, it is important to state the importance of competitive strategies and explain market segmentation, assessment target groups and positioning of the destination. Also, it is important to define the general market orientation of the hotel, respectively the ways of promotion and attractions, how the hotel complex and surrounding areas, most of the city Sibenik.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing mix hotel resort Solaris competitive strategy positioning destinations Sibenik
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:882466
PohranioNives Paškov Milošević