završni rad
Marketinški plan razvoja novog proizvoda

Lidija Leskur (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovMarketinški plan razvoja novog proizvoda
AutorLidija Leskur
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Smisao rada bilo kakvog poslovnog subjekta je ostvarivanje ciljeva poslovanja. Bitna funkcija svake organizacije je marketing. Poslovi kojima se marketing bavi, a čije su aktivnosti usmjerene na ostvarivanje poslovnih ciljeva su analiza tržišta, pronalazak novih mogućnosti, formuliranje strategije marketinga, razvoj taktika i akcija, financije i kontrola. Zbog tržišnih zahtjeva potrebno je razvijati nove proizvode, unaprijeđivati postojeće, kako bi osigurali ostvarivanje željenih profita na način da zadovoljimo potencijalne kupce. Pri razvoju novog proizvoda ključno je prepoznavanje prave ideje koja može osigurati visoku zaradu. Sam proces marketinga počinje analizom okruženja, segmentacijom tržišta i odabirom upravo onih ciljnih tržišta gdje poduzeće može zadovoljiti potrebe na superioran način, odnosno bolje od konkurencije. Nadalje je potrebno formulirati strategiju i definirati specifičan marketinški miks i plan akcija kako bi rad i rezultati bili mjerljivi. U radu je obrađen marketinški plan na primjeru razvoja novog proizvoda. Rad se sastoji od dva temeljna dijela. Prvi dio je teorijski u kojem je obrađena tematika marketinškog planiranja i izrada marketinškog plana. Drugi, istraživački dio odnosi se na prikaz izrade marketinškog plana na primjeru razvoja novog proizvoda, tj. alkarske kape, odnosno kalpaka, na tržište suvenira u Sinju.
Ključne riječimarketing proizvod tržište
Povjerenstvo za obranuIvica Poljičak
Divna Goleš
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment
SmjerTuristički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-10-22
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:793942
PohranioNives Paškov Milošević