Access restricted to higher education institution's students and staff
undergraduate thesis
Marketinški plan razvoja novog proizvoda

Lidija Leskur
Metadata
TitleMarketinški plan razvoja novog proizvoda
AuthorLidija Leskur
Mentor(s)Jelena Šišara (thesis advisor)
AbstractSmisao rada bilo kakvog poslovnog subjekta je ostvarivanje ciljeva poslovanja. Bitna funkcija svake organizacije je marketing. Poslovi kojima se marketing bavi, a čije su aktivnosti usmjerene na ostvarivanje poslovnih ciljeva su analiza tržišta, pronalazak novih mogućnosti, formuliranje strategije marketinga, razvoj taktika i akcija, financije i kontrola. Zbog tržišnih zahtjeva potrebno je razvijati nove proizvode, unaprijeđivati postojeće, kako bi osigurali ostvarivanje željenih profita na način da zadovoljimo potencijalne kupce. Pri razvoju novog proizvoda ključno je prepoznavanje prave ideje koja može osigurati visoku zaradu. Sam proces marketinga počinje analizom okruženja, segmentacijom tržišta i odabirom upravo onih ciljnih tržišta gdje poduzeće može zadovoljiti potrebe na superioran način, odnosno bolje od konkurencije. Nadalje je potrebno formulirati strategiju i definirati specifičan marketinški miks i plan akcija kako bi rad i rezultati bili mjerljivi. U radu je obrađen marketinški plan na primjeru razvoja novog proizvoda. Rad se sastoji od dva temeljna dijela. Prvi dio je teorijski u kojem je obrađena tematika marketinškog planiranja i izrada marketinškog plana. Drugi, istraživački dio odnosi se na prikaz izrade marketinškog plana na primjeru razvoja novog proizvoda, tj. alkarske kape, odnosno kalpaka, na tržište suvenira u Sinju.
Committee MembersIvica Poljičak
Divna Goleš
Jelena Šišara
GranterVeleučilište u Šibeniku
Lower level organizational unitsMenadžment
PlaceŠibenik
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeManagement; specializations in: Tourism Management, Information Management
Study specializationTourism Management
Academic title abbreviationbacc.oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-10-22
Parallel keywords (Croatian)marketing proizvod tržište
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to higher education institution's students and staff
Terms of usehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/hr/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:793942
CommitterNives Paškov Milošević