završni rad
Odnosi s javnošću

Marina Jakelić (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovOdnosi s javnošću
AutorMarina Jakelić
Voditelj/MentorIvica Poljičak (mentor)
Sažetak rada
Rad se bavi odnosima s javnošću i promatra ih kao društvenu znanost koja analizira trendove, predviđa posljedice, savjetuje menadžere i provodi planirane programe kako bi se zadovoljio organizacijski i javni interes. Definiraju se funkcije, uloge i zadaci odnosa s javnošću s različitih gledišta. Iako je u svijetu djelatnost odnosa s javnošću razvijenija, u posljednje se vrijeme i u Hrvatskoj primjećuje pozitivan pomak povećanjem broja zaposlenih u javnom sektoru. Objašnjavaju se i definiraju zadaci i područja djelovanja agencija za odnose s javnošću koje uspješne odnose s klijentima mogu temeljiti samo na povjerenju kao ključu kvalitetnog i odanog odnosa. Također, definirana su i znanja i vještine potrebne pojedincu kao djelatniku ovog sektora, a koje zahtijevaju određena i ekonomska, ali i retorička znanja.
Ključne riječiodnosi s javnošću agencije za odnose s javnošću retorika menadžment kanali komuniciranja
Naslov na drugom jeziku (engleski)PUBLIC RELATIONS
Povjerenstvo za obranuAna Udovičić
Nikolina Gaćina
Ivica Poljičak
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Odnosi s javnošću
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment
SmjerTuristički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-10-21
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This final paper deals with public relations and considers them as a social science that analyzes trends, predicts consequences, advises managers and carried out planned programs to meet the organizational and public interest. Functions, roles and tasks of public relations are defined through different viewpoints. Although public relations are more developed worldwide, in recent time in Croatia there can be seen positive developments by increasing the number of employees in the public sector. This paper explains and defines the tasks and areas of activity of the agencies for public relations that base their successful relationships with clients on trust as a key for high-quality and loyal relationship. It also sets out the knowledge and skills necessary to the individual as an employee of the sector, which require specific and economic, but also rhetorical skills.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)public relations management channels of communication Agency for Public Relations
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:765724
PohranioNives Paškov Milošević