Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
Repozitorij.vus.hr
Završni radovi Veleučilišta u Šibeniku
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Rad nije dostupan
Zatraži primjerak
dokumenta
 
specijalistički diplomski stručni
60
0
Gerila marketing
Barbara Žižić (2014)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:889318
Podaci o radu
Naslov
Gerila marketing
Autor
Barbara Žižić
Voditelj/Mentor
Jelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada je Gerila marketing. Cilj i svrha ovog završnog rada jest definiranje gerile kao marketinškog koncepta i sustava oglašavanja te odgovaranje na neka bitna pitanja vezana u sam gerila marketing kao što su: Što je gerila marketing? Kako se koristi gerila u poslovanju? Ćemu služi gerilsko oglašavanje? Kako gerilsko oglašavanje utječe na profit tvrtke koja ga koristi? I možda jedno od najvažnijih pitanja: Kolika je važnost gerilskog marketinga? Prvi dio ovog završnog rada govori o marketingu, definicijama što je marketing te opisuje osnovne koncepcije marketinga, faze u razvoju marketinga te marketing miks. Drugi dio posvećen je marketinškom komuniciranju te promotivnim aktivnostima vezanim za komunikaciju s kupcima i klijentima, uključujući oglašavanje, promociju, publicitet te kanale prodaje. Treći dio ovog završnog rada bavi se Gerila marketingom, te se u ovom djelu definira što je to gerila te kako se koristi u komunikaciji s kupcima i klijentima te definira glavne odrednice gerilskog marketinga. U četvrtom, te ujedno i posljednjem djelu navedeni su neki od primjera gerilskog marketinga na primjeru konditorske tvornice „ Kraš“ te njihovog ekoparka i na primjeru Cadbury tvornice čokolade te njihovog koncepta zabavno-edukativnog parka Cadbury world, te usporedba tih dviju tvrtki iz iste industrije koje koriste gerilu u promotivne svrhe i njihovo strateško pozicioniranje. Ovaj završni rad napisan je indukcijsko-dedukcijskom metodom.
Ključne riječi
gerila marketing
marketing
Povjerenstvo za obranu
Ana Udovičić
Jasmina Sladoljev
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Veleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razine
Menadžment
Mjesto
Šibenik
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studija
stručni
Stupanj
specijalistički diplomski
Naziv studijskog programa
Menadžment
Akademski / stručni naziv
stručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog naziva
Sruč.spec.oec.
Vrsta rada
specijalistički diplomski stručni
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2014-09-23
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad nije dostupan
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:889318
Pohranio
Nives Paškov Milošević