Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Gerila marketing

Barbara Žižić (2014)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovGerila marketing
AutorBarbara Žižić
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada je Gerila marketing. Cilj i svrha ovog završnog rada jest definiranje gerile kao marketinškog koncepta i sustava oglašavanja te odgovaranje na neka bitna pitanja vezana u sam gerila marketing kao što su: Što je gerila marketing? Kako se koristi gerila u poslovanju? Ćemu služi gerilsko oglašavanje? Kako gerilsko oglašavanje utječe na profit tvrtke koja ga koristi? I možda jedno od najvažnijih pitanja: Kolika je važnost gerilskog marketinga? Prvi dio ovog završnog rada govori o marketingu, definicijama što je marketing te opisuje osnovne koncepcije marketinga, faze u razvoju marketinga te marketing miks. Drugi dio posvećen je marketinškom komuniciranju te promotivnim aktivnostima vezanim za komunikaciju s kupcima i klijentima, uključujući oglašavanje, promociju, publicitet te kanale prodaje. Treći dio ovog završnog rada bavi se Gerila marketingom, te se u ovom djelu definira što je to gerila te kako se koristi u komunikaciji s kupcima i klijentima te definira glavne odrednice gerilskog marketinga. U četvrtom, te ujedno i posljednjem djelu navedeni su neki od primjera gerilskog marketinga na primjeru konditorske tvornice „ Kraš“ te njihovog ekoparka i na primjeru Cadbury tvornice čokolade te njihovog koncepta zabavno-edukativnog parka Cadbury world, te usporedba tih dviju tvrtki iz iste industrije koje koriste gerilu u promotivne svrhe i njihovo strateško pozicioniranje. Ovaj završni rad napisan je indukcijsko-dedukcijskom metodom.
Ključne riječigerila marketing marketing
Povjerenstvo za obranuAna Udovičić
Jasmina Sladoljev
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-09-23
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:889318
PohranioNives Paškov Milošević