No public access
master's thesis
Gerila marketing

Barbara Žižić
Metadata
TitleGerila marketing
AuthorBarbara Žižić
Mentor(s)Jelena Šišara (thesis advisor)
AbstractTema ovog rada je Gerila marketing. Cilj i svrha ovog završnog rada jest definiranje gerile kao marketinškog koncepta i sustava oglašavanja te odgovaranje na neka bitna pitanja vezana u sam gerila marketing kao što su: Što je gerila marketing? Kako se koristi gerila u poslovanju? Ćemu služi gerilsko oglašavanje? Kako gerilsko oglašavanje utječe na profit tvrtke koja ga koristi? I možda jedno od najvažnijih pitanja: Kolika je važnost gerilskog marketinga? Prvi dio ovog završnog rada govori o marketingu, definicijama što je marketing te opisuje osnovne koncepcije marketinga, faze u razvoju marketinga te marketing miks. Drugi dio posvećen je marketinškom komuniciranju te promotivnim aktivnostima vezanim za komunikaciju s kupcima i klijentima, uključujući oglašavanje, promociju, publicitet te kanale prodaje. Treći dio ovog završnog rada bavi se Gerila marketingom, te se u ovom djelu definira što je to gerila te kako se koristi u komunikaciji s kupcima i klijentima te definira glavne odrednice gerilskog marketinga. U četvrtom, te ujedno i posljednjem djelu navedeni su neki od primjera gerilskog marketinga na primjeru konditorske tvornice „ Kraš“ te njihovog ekoparka i na primjeru Cadbury tvornice čokolade te njihovog koncepta zabavno-edukativnog parka Cadbury world, te usporedba tih dviju tvrtki iz iste industrije koje koriste gerilu u promotivne svrhe i njihovo strateško pozicioniranje. Ovaj završni rad napisan je indukcijsko-dedukcijskom metodom.
Committee MembersAna Udovičić
Jasmina Sladoljev
Jelena Šišara
GranterVeleučilište u Šibeniku
Lower level organizational unitsMenadžment
PlaceŠibenik
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationSruč.spec.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2014-09-23
Parallel keywords (Croatian)gerila marketing marketing
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/hr/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:889318
CommitterNives Paškov Milošević