Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Korištenje prikrivenog oglašavanja na televiziji i filmu

Mihaela Zaspan (2014)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovKorištenje prikrivenog oglašavanja na televiziji i filmu
AutorMihaela Zaspan
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Povijest oglašavanja i oglašavanje daje nam osnovne podatke o tome kako je oglašavanje nastalo i koje su njegove temeljne odrednice, odnosno definicije oglašavanja, te obrada samog pojma. U radu govorimo o pojmu prikrivenog oglašavanja, zatim o samoj pojavi oglašavačkih, odnosno hibridnih poruka, njihovoj problematici, oblicima, upotrebi i etičnosti hibridnih poruka, te koji su kriteriji za identifikaciju hibridnih poruka. Govori se i o temeljnoj razlici između prikrivenog i klasičnog načina oglašavanja, te primjerima prikrivenog oglašavanja. Posebno se obrađuje oglašavanje na televiziji i filmu i način na koji se ono pojavljuje a zatim je riječ o prikrivenom oglašavanju u Republici Hrvatskoj i novinarskim prilozima koji se pojavljuju u obliku oglašivačkih poruka. Objašnjena je zakonska regulativa i etički kodeksi prikrivenog oglašavanja.
Ključne riječioglašavanje marketing hibridne poruke prikriveno oglašavanje
Povjerenstvo za obranuIvica Poljičak
Ana Udovičić
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Financije
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-09-23
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:880191
PohranioNives Paškov Milošević