No public access
master's thesis
Korištenje prikrivenog oglašavanja na televiziji i filmu

Mihaela Zaspan
Metadata
TitleKorištenje prikrivenog oglašavanja na televiziji i filmu
AuthorMihaela Zaspan
Mentor(s)Jelena Šišara (thesis advisor)
AbstractPovijest oglašavanja i oglašavanje daje nam osnovne podatke o tome kako je oglašavanje nastalo i koje su njegove temeljne odrednice, odnosno definicije oglašavanja, te obrada samog pojma. U radu govorimo o pojmu prikrivenog oglašavanja, zatim o samoj pojavi oglašavačkih, odnosno hibridnih poruka, njihovoj problematici, oblicima, upotrebi i etičnosti hibridnih poruka, te koji su kriteriji za identifikaciju hibridnih poruka. Govori se i o temeljnoj razlici između prikrivenog i klasičnog načina oglašavanja, te primjerima prikrivenog oglašavanja. Posebno se obrađuje oglašavanje na televiziji i filmu i način na koji se ono pojavljuje a zatim je riječ o prikrivenom oglašavanju u Republici Hrvatskoj i novinarskim prilozima koji se pojavljuju u obliku oglašivačkih poruka. Objašnjena je zakonska regulativa i etički kodeksi prikrivenog oglašavanja.
Committee MembersIvica Poljičak
Ana Udovičić
Jelena Šišara
GranterVeleučilište u Šibeniku
Lower level organizational unitsMenadžment
PlaceŠibenik
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Finance
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationSruč.spec.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2014-09-23
Parallel keywords (Croatian)oglašavanje marketing hibridne poruke prikriveno oglašavanje
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/hr/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:880191
CommitterNives Paškov Milošević