prikaz prve stranice dokumenta Marketing putem elektroničkih medija
Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Marketing putem elektroničkih medija

Tokić, Tomislav
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Citirajte ovaj rad

Tokić, T. (2015). Marketing putem elektroničkih medija (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829

Tokić, Tomislav. "Marketing putem elektroničkih medija." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829

Tokić, Tomislav. "Marketing putem elektroničkih medija." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829

Tokić, T. (2015). 'Marketing putem elektroničkih medija', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829

Tokić T. Marketing putem elektroničkih medija [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829

T. Tokić, "Marketing putem elektroničkih medija", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.