Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Marketing putem elektroničkih medija

Tomislav Tokić (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Tokić, T. (2015). Marketing putem elektroničkih medija (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829

Tokić, Tomislav. "Marketing putem elektroničkih medija." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829

Tokić, Tomislav. "Marketing putem elektroničkih medija." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829

Tokić, T. (2015). 'Marketing putem elektroničkih medija', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 17.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829

Tokić T. Marketing putem elektroničkih medija [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 17.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829

T. Tokić, "Marketing putem elektroničkih medija", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829