Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Marketing putem elektroničkih medija

Tomislav Tokić (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovMarketing putem elektroničkih medija
AutorTomislav Tokić
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Velika ekspanzija interneta potakla je mnoge tvrtke na razmišljanje o najboljem načinu realizacije svoje lokalne mreže. Današnja moderna mreža u nekoj tvrtki mora ispunjavati prije svega jedan osnovni uvjet, a to je jednostavno distribuiranje podataka unutar tvrtke uz mogućnost grupnog rada na projektima. Međutim postoji i drugi uvjet: mreža treba biti realizirana tako da povezivanje s internetom bude što jednostavnije. Tako je nastala ideja Intraneta. Koncepcija Intraneta omogućava da se u lokalnoj mreži koriste danas već vrlo razvijeni programi za internet usluge. Intranet se definira kao privatna područna mreža koja, osim funkcije interneta sadrži i privatni web posužitelj, te poseban sigurnosni sustav. Može se koristiti u svim okruženjima u kojima postoji područna mreža, a najčešće se primjenjuje za povezivanje tvrtki poslovnih partnera ili u znanstvenim ustanovama
Ključne riječiinternet intranet marketing
Povjerenstvo za obranuAna Udovičić
Ivana Žilić
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-04-13
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829
PohranioNives Paškov Milošević