Tokić, T. (2015). Marketing putem elektroničkih medija (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829
Tokić, Tomislav. "Marketing putem elektroničkih medija." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829
Tokić, Tomislav. "Marketing putem elektroničkih medija." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829
Tokić, T. (2015). 'Marketing putem elektroničkih medija', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829
Tokić T. Marketing putem elektroničkih medija [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829
T. Tokić, "Marketing putem elektroničkih medija", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829