No public access
master's thesis
Marketing putem elektroničkih medija

Tomislav Tokić
Metadata
TitleMarketing putem elektroničkih medija
AuthorTomislav Tokić
Mentor(s)Jelena Šišara (thesis advisor)
AbstractVelika ekspanzija interneta potakla je mnoge tvrtke na razmišljanje o najboljem načinu realizacije svoje lokalne mreže. Današnja moderna mreža u nekoj tvrtki mora ispunjavati prije svega jedan osnovni uvjet, a to je jednostavno distribuiranje podataka unutar tvrtke uz mogućnost grupnog rada na projektima. Međutim postoji i drugi uvjet: mreža treba biti realizirana tako da povezivanje s internetom bude što jednostavnije. Tako je nastala ideja Intraneta. Koncepcija Intraneta omogućava da se u lokalnoj mreži koriste danas već vrlo razvijeni programi za internet usluge. Intranet se definira kao privatna područna mreža koja, osim funkcije interneta sadrži i privatni web posužitelj, te poseban sigurnosni sustav. Može se koristiti u svim okruženjima u kojima postoji područna mreža, a najčešće se primjenjuje za povezivanje tvrtki poslovnih partnera ili u znanstvenim ustanovama
Committee MembersAna Udovičić
Ivana Žilić
Jelena Šišara
GranterVeleučilište u Šibeniku
Lower level organizational unitsMenadžment
PlaceŠibenik
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationSruč.spec.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2015-04-13
Parallel keywords (Croatian)internet intranet marketing
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/hr/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:773829
CommitterNives Paškov Milošević