specijalistički diplomski stručni
Odnosi s javnošću na primjeru Hrvatske turističke zajednice

Bernarda Nižić (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovOdnosi s javnošću na primjeru Hrvatske turističke zajednice
AutorBernarda Nižić
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Svakoj organizaciji, bez obzira koliko bila velika ili mala, u konačnici njen opstanak i uspjeh ovisi o ugledu. U današnjem konkurentnom tržištu, reputacija može biti jedan od najvećih aduta, koji organizaciju ističe iz gomile i stvara joj konkurentsku prednost. Odnosi s javnošću pridonose organizaciji stvarajući pozitivnu sliku u medijima i održavaju odnose s dionicima. Odnose s javnošću možemo definirati kao strateški komunikacijski proces koji izgrađuje uzajamno korisne odnose između organizacije i njihove javnosti. Pojavljuju se usporedno s razvojem masovnih medija, a danas je jedna od najvećih rastućih popularnih industija.
Ključne riječiodnosi s javnošću marketing turizam promocija komunikacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)PUBLIC RELATIONS IN THE CASE OF CROATIAN TOURIST BOARD
Povjerenstvo za obranuIvica Poljičak
Divna Goleš
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-11-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Every organization, no matter how large or small, ultimatly dependes on its reputation for survival and success. In today's competitive market, reputation can be a company's biggest asset - the thing that makes you stand out from the crowd and gives you a competitive edge. Public relations contributes to the way an organization is perceived by influencing the media and maintaining relationships with stakeholders. Public relations we can define as a strategic communication process that builds mutually beneficial relationships between organizations and their publics. Public relations arrived with the development of mass media, today is most popular growth industry.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)public relations marketing tourism promotion communication
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:935181
PohranioNives Paškov Milošević